Rozhovor 3. časť

02.03.2011 22:00

A máme tu tretiu časť rozhovorov s manažérmi našej hokejovej ligy. A vyzerá to tak, že aj čast poslednú, ak sa teda ešte nejaký manažér, čo nevyplnil dotazník neinšpiruje a nenapíše nám niečo o sebe. Dneska sa teraz pozrieme na štyroch manažérov, konkretne to bude FEDDO, PALOZANOTA, Vlko a oceanic.

 

BRILANTNÝ ŠOŠONI - manažér FEDDO

Tak sa nám predstav, povedz niečo o sebe:

Čaute som Žilinčan dušou aj srdcom mam 38 rokov(18.4. už 39)Uz ani neviem ako vyzeraju skolske lavice,pracujem v automobilke KIA.
Som velky sportovy fanusik-hlavne fotbal,hokej,tenis a mam velmi rad online manažerske hry.Najlepsi projekt je pre mna prave tento PPM, a tesim sa na dalsie sporty.Este som manazerom na polskom serveri SOKKER to je fotbal a tak isto mam basketbalove muzstvo a tiez som manazerom formuli 1 na GPRO,to som objavil len nedavno a je to super prepracovane.Popri zamestnani a internetu som aj podnikatel,vlastnim obchod na nete a som velky podporovatel EKOLOGIE a pravidelnemu nakupu cez internet.Nasa rodina uz asi 30% vsetkych nakupov riesi cez net.Dakujem za moznost sa predstavit a vsetkym nech sa dari.AHOJ

Ako vznikol tvoj nick?

Moj nick je odvodenny od priezviska FEDOR krstne meno ŠTEFAN

Ako si sa k PPM dostal?

Dostal som sa cez doporucenie cez kolegu v praci.Som rad ze si na mna spomenul.

Preferuješ niektorý zo športov tu na PPM? Ak hráš len hokej, prečo si sa neprihlásil na futbal (prestal hrať)?

Ano preferujem TENIS a FORMULU 1 a hram aj fotbal aj hokej.

Aké máš ciele v najbližšej sezóne v hokeji a aké vo futbale? A čo hokejová ŽML?

V hokeji sa chcem udrzat v 4.lige najlepsie hrat play-of,no a vo fotbale chcem ist na postup do 4 ligy.Žilinska liga je super napad a som stastny ze Žilina zije sportom a nasa mestska liga,moj ciel je prva trojka.

Je niečo, čo ti na PPM vadí, alebo čo by si zmenil?

Ťažka otazka,je to super projekt to som uz spominal a zatial mi vadi ze idu len 2 sporty,nech sa uz cim skor spustia dalsie.

Chcel by si, aby sa spustil ešte niektorý šport tu na PPM, alebo ti stačí to, čo je?

Tesim sa na TENIS a potom FORMULU 1.

Venuješ sa niektorému športu aktívne alebo pasívne?

Aktivne som rekreacne behaval dlhe trate,2X som absolvoval Rajecky maraton to je beh na 42km,Rajecky sa bezi z Rajca do Čičmian a spät.Mesto Rajec je 20 km od Žiliny.Teraz mi na behavanie nezostava cas,snad ked uz nebudem musiet chodit do zamestnania tak opät zacnem.Pasivne sledujem sport v TV hlavne fotbal a hokej a tenis podla kvality turnaja.

Tak ďakujem veľmi pekne za zodpovedané otázky. Chceš ešte niečo dodať?

Chcem vsetkym odkazat nech si pestuju trpezlivost ta sa v zivote NAJVIAC vyplati.Pozdravuje vas manažer FEDDO.

PS:Ak si dostal dar obrovskej hodnoty,je tvojou POVINNOSTOU sa podelit on s ostatnymi(čínske príslovie).

 

HC HUMULUS - manažér PALOZANOTA

Tak sa nám predstav, povedz niečo o sebe:

Volám sa Palo a som z Vlčiniec bližšie podľa môjho štadionu kuštik od Žaby. Mám 33 rokov. Pracujem v občianskom združení v ktorom sa zaoberám spravovaním našej webovej stránky dopĺňaním dát a registráciami. Práca pohodová a hlavne prístup na net nonstop. No a koníček je tým pádom asi jasný – Pc hlavne online manažerske hry , ktorých hrám  viacero. Dalšou záľubou je šport hlavne futbal ale už iba pasivne.

Ako vznikol tvoj nick?

PA kistanský
LO bista
ZA
NO rmalizáciu
TA libanu
: ) ale nie na vojne my vymysleli palonota lebo ja si viac ako pol vojny nepamätám a ja som si tam fúkol ZA ako Žilina.
Ako si sa k PPM dostal?

Cez mojich kamarátov . Najprv ma nahovorili na Hattrick ale ten ma až tak nebavil lebo tam stači kuknuť raz za týždeň. Hovorili mi aj o PPM ale vtedy som nejak na to pozabudol a registroval som sa až od myslím tretej sezóny čo dosť ľutujem .

Preferuješ niektorý zo športov tu na PPM? Ak hráš len hokej, prečo si sa neprihlásil na futbal (prestal hrať)?

Nie . Venujem sa obom športom rovnako aj keď teraz ma viac baví futbal. Ale to bude asi tým že vo futbale sa mi momentalne viac darí . Aj keď v hokeji som postupil do IV. Ligy , čo ma nesmierne potešilo že som vyhral playoff ale stále nemám mužstvo na IV. Ligu. Takže tuto sezónu budem rátať asi iba prehry .
Aké máš ciele v najbližšej sezóne v hokeji a aké vo futbale? A čo hokejová ŽML?

No  v hokeji ako som  písal postúpil som do vyššej ligy tak by som bol šťastný keby som sa tam udržal ale bude to ťažké keďže mam asi tretie najslabšie mužstvo. Vo futbale som takisto postúpil a môj  ciel je skončiť do 7. miesta čo sa relatívne aj darí . Vo futbalovom pohári stále fungujem takže by som nebol proti ešte nejaké to kolo isť ďalej. A v našej hokejovej lige by sa mi páčilo do 5.miesta

Je niečo, čo ti na PPM vadí, alebo čo by si zmenil?

Nieje nič takého čo by mi vyslovene vadilo . Dosť manažerov sa stále sťažuje , hlavne vo futbale , na NF ,  ale bez toho by to bolo o ničom . A podivných výsledkov je aj v skutočnom futbale neúrekom. Ja ako starý tipér viem o čom hovorím a ten kto tipuje tiež.

Chcel by si, aby sa spustil ešte niektorý šport tu na PPM, alebo ti stačí to, čo je?

Ako som už spomínal hrám viac manažerských hier .. Ale rád by som si zahral  takú hadzanu alebo basketbal s tých klasických športov , ale mohol by byť zaujímavý biatlon alebo formula ale tie si fakt neviem predstaviť ako manažerskú hru. Ale nebraním sa žiadnemu ďalšiemu športu.

Venuješ sa niektorému športu aktívne alebo pasívne?

Aktívne som sa venoval atletike , futbalu a hokejbalu . Momentálne už iba pasivne pri PC hlavne sledovaním futbalu, ale pozriem si aj  lyžovanie, hokej, biatlon, basketbal, hadzanu a aj iné športy .

Tak ďakujem veľmi pekne za zodpovedané otázky. Chceš ešte niečo dodať?

Každému prajem aby sa mu darilo v hre a aj v samotnom živote. Aj keď sa niekedy nedarí nemôže to trvať večne. Takže veľa úspechov a šťastia

 

Vlko team - manažér Vlko

Tak sa nám predstav, povedz niečo o sebe:

Ahojte volám sa Peter a pochádzam z Oravy, priamo z Námestova. V Žiline som už šiesty rok a "asi" tu ostanem aj naďalej asi preto, lebo ešte ani sám neviem :-D Štúdium... hmmm ... študoval som na ZU a chcem aj pokračovať, to má nadveznosť aj na to, či ostanem naďalej v Žiline. Pracujem ako sťahovák, takže veľa cestujem a pracujem :-D Viac Vám asi nič nepoviem .... alebo poprípade doplním neskôr :-)

Ako vznikol tvoj nick?

Môj nick je jednoducho odvodený z priezviska, nič iné v tom nehľadajte. Je to moja prezývka od malička.

Ako si sa k PPM dostal?

Tak toto je zložitá otázka, aspoň pre mňa. Dostal som sa tu čistou náhodou. Kamarátka chcela hrať nejaký manžér, keďže ja som už hral futbal a ju nebavil, sľúbil som jej, že nájdem nejaký hokejový a že ho budeme hrať spolu. Po krátkom surfovaní na nete som narazil na ppm, tak sme sa zaregistrovali, ju to už žial omrzelo, ale mňa to naopak chytilo :-D

Preferuješ niektorý zo športov tu na PPM? Ak hráš len hokej, prečo si sa neprihlásil na futbal (prestal hrať)?

Hral som futbal, ale nejako ma nebavil, hrávam iný futbalový manažér. (Nieže by som mal niečo proti futbalu tu na ppm, ale oproti druhému sa mi zdá nudný :-( tak som s ním skončil.

Aké máš ciele v najbližšej sezóne v hokeji a aké vo futbale? A čo hokejová ŽML?

Keďže sa mi nešťastím podarilo zostúpiť zo IV. ligy, tak mojím jednoznačným cieľom je opäť postúpiť vyššie. Na ŽML chcem dávať hrať Bčko, ale na to potrebujem ešte čas, nejako sa k tomu nemôžem dokopať :-D A umiestnenie zatiaľ neriešim, možno budúci ročník, ak bude. Rád si zahram so Žilinčanmi :-)))

Je niečo, čo ti na PPM vadí, alebo čo by si zmenil?

Áno vadia mi tie zápasové reporty, rád by som si pozrel niečo grafické :-(

Chcel by si, aby sa spustil ešte niektorý šport tu na PPM, alebo ti stačí to, čo je?

Plne mi tu stačí hokej. A keže hrávam ešte futbal inde, je to na môj čas dosť :-D

Venuješ sa niektorému športu aktívne alebo pasívne?

Futbal - aktívne aj pasívne. Rád si zahrám aj pozriem :-P
Hokej - pasívne
Ak sa dá považovať korčuľovanie a bicyklovanie za špoort tak - oba aktívne

Tak ďakujem veľmi pekne za zodpovedané otázky. Chceš ešte niečo dodať?

Áno všetci ste lietadlá, len ja som LAMA :-D
Piť síce budem, ale fajčiť neprestanem :-D:-D:-D

 

HC Oceania Žilina - manažér oceanic

Tak sa nám predstav, povedz niečo o sebe:

takze ide sa poporadi.
Volam sa Milan a odkedy dicham,tak dicham iba tu na severe, v Ziline.
Narodil som v roku 1981,cize my je za par dni 30 rokov, tolko uz otravujem dobrych ludi ;) ouuu sakra, ja uz budem dedko :(
Momentalne som slobodny, mam jedno dieta, syna.
Pracujem v jednej korekskej firmicke,zial,alebo nastastie to nieje KIA :)

Ako vznikol tvoj nick?

ako? ani sam neviem, je to uz par rokov dozadu ked som hral jednu online hru, tam som mal ako kazdy  zopar bocnich uctov ;) :D
Tento s nickom oceanic sa chytil najuspesnejsie a nakoniec som pri nom ostal.

(Ty mulťák jeden! Koľko účtov máš tu na PPM? :D)

Ako si sa k PPM dostal?

noo. bol to nudny sychravy vecer a nenapadalo ma nic, len klikat na vse co sa dalo..a baaac ... natrafil som na PPM-ko... po par hodinach som zistil ze my to kamos ukazoval  niekedy tiez a tak som pri PPM-ku ostal necakane az doteraz, aj ked som mal uz parkrat chut skoncit.

Preferuješ niektorý zo športov tu na PPM? Ak hráš len hokej, prečo si sa neprihlásil na futbal (prestal hrať)?

nepreferujem nic, aj ked hokej bol prednejsi. na futbale som povedal ze tam nepohnem snicim,az ked bude zazemie na slusnej urovni...no a pomaly sa ktomu dostavam.. momentalne je pomer hokej/futbal 65/35 :)

Aké máš ciele v najbližšej sezóne v hokeji a aké vo futbale? A čo hokejová ŽML?

Ciele? nooo tak asi take ako kazdy co sa venuje hokeju alebo futbalu, proste najvyssie mety.
ale v mojom pripade to budu v hokeji iba bodove ciele, ciel je 50 bodov, na postup sa nehrniem, bohate my staci udrzat sa vo 4.lige :)
ZML? ciel? ziadny,iba taky minimalne, neskoncit medzi poslednimi troma :)

Je niečo, čo ti na PPM vadí, alebo čo by si zmenil?

nee, je to v pohode

Chcel by si, aby sa spustil ešte niektorý šport tu na PPM, alebo ti stačí to, čo je?

vsehovsudy novinky my nevadia, cize ked spustia, tak skusim stastie aj tam

Venuješ sa niektorému športu aktívne alebo pasívne?

ak sa za sport povazuje aj poker, tak potom je to pokricek a turnaje :)
pasivne to je hokej a futbal, kazdy dobry zapas si v telke pozriet mozem,aj keeed slovenska liga mi dvakrat nevonia :)

Tak ďakujem veľmi pekne za zodpovedané otázky. Chceš ešte niečo dodať?

nech Vam vindu ciele a nech sa dari aj v ZML..samo mimo mojich zapasov s Vami ;D

PS: gramatiku prosim nekomentovat ;))))

 

Ešte raz všetkým ďakujem, že sa zapojili. Tí, čo tak ešte neurobili, ak máte chuť, kludne sa nám predstavte. Ja to veľmi rád uverejním.

Tak ako som už spomínal, je toto pravdepodobne posledný článok s rozhovormi. Ak by mal niekto nápad a vedel by o niečom, o čom sa dá písať, tak sa mi ozvite. Taktiež ak sa chcete aktívne zapojiť do tvorby, dvere sú dokorán otvorené. :)