Rozhovory 1. časť

25.02.2011 12:30

Ahojte, je tu prvá časť rozhovorov, ktoré som vytvoril z dotazníka, ktorý som vám poslal. Máme tu prvých troch manažérov, ktorí si spravili čas a môžeme sa teda o nich niečo dozvedieť.

 

HC SUDKOVIA Žilina - manažér sudeku

 

Tak sa nám predstav. Všetko, čo nám chceš o sebe povedať a s čím sa chceš zdôveriť.

Volám sa Peter, narodil som sa v Žiline, v súčasnosti bývam na Hájiku. Mám 24 rokov. Už od 15 rokov študujem a zároveň brigádničím popri tom. Najskôr to bolo 8 - ročné gymnázium, teraz sa snažím konečne dosiahnuť aspoň bakalárky titul na výške, dúfam, že sa mi to konečne tento rok podarí. Od 15tich sa potulujem po zimnom štadióne a v časomiere. Vystriedal som hádam všetky funkcie činovníka mimo ľadu - časomerač, trestomerač, bránkový rozhodca, zapisovateľ, štatistik a teraz najčastejšie na mužoch ako hlásateľ. Tretí rok zároveň brigádujem ako predajca lístkov v istej znamej slovenskej spolocnosti na predaj listkov, o pár mesiacov tomu bude rok, čo som vedúci stánku. Dve letá som dokonca vyrábal a predával zmrzlinu. :)
Koníčkov a záujmov je tiež veľmi veľa, vždy sa tak mesiac niečomu venujem a potom ma to prestane baviť :D ale vždy sa k tomu vrátim. Ale určite si rád pozriem dobrý hokejový/futbalový/basketbalový alebo iný zápas, koncert. Rád chodím na hudobné festivaly.

Ako vznikol tvoj nick?

No to bolo tak, že najskôr vznikla náhodne prezývka "Súdek", ktorá mi ale z viditeľných dôvodov sadla ako riť na šerbeľ :D . Aj keď mi taká prezývka vôbec nevadí, trošku som si ju upravil na spôsob známej hry sudoku.

Hral som (aj hrávam) hockeyarenu. A aj v minulosti som hľadal nejaké iné hokejové manažérske online hry, nikdy to nebolo ono.. až mi raz google našiel PPM a to ma už nepustilo.

Preferuješ niektorý zo športov tu na PPM? Ak hráš len hokej, prečo si sa neprihlásil na futbal (prestal hrať)?

Po spustení futbalu som si povedal, že super, všetci majú štartovnú čiaru rovnakú, ukážem sa. No ale akosi to nevychádzalo :), tak som sa začal späť orientovať na hokej. Aj keď futbal sa stále snažím nezanedbávať.

Aké máš ciele v najbližšej sezóne v hokeji a aké vo futbale? A čo hokejová ŽML?

V hokeji udržať sa v IV. lige, keďže som postúpil. Vo futbale zase o miesto vyššie ako minulý rok, čiže druhá priečka. Aj keď podľa posledných výsledkov sa bojím o to, že to túto sezónu opäť nevyjde..
V ŽML budem rád, ak úspešne ukončím ročník z pohľadu organizátora.

Je niečo, čo ti na PPM vadí, alebo čo by si zmenil?

Teraz ma nič nenapadá, možno niečo na športovej akadémii. Hráči chodia s dosť veľkým vplyvom náhodného faktora a veľkými výkyvmi.

Chcel by si, aby sa spustil ešte niektorý šport tu na PPM, alebo ti stačí to, čo je?

Určite by som hral basket, ten by ma potešil najviac.

Venuješ sa niektorému športu aktívne alebo pasívne?

Aktívne sa asi nedá povedať, aj keď si občas s kamošmi zahrám futbal v telocvični alebo zahádžem na kôš. Pasívne je toho viac, aj keď nie vždy je na to čas. V minulosti som dosť sledoval futbal, zahraničné ligy, ligu majstrov.. Dneska už mám v tomto veľké medzery. Dneska už len našu ligu a samozrejme MŠK! :)

Tak ďakujem veľmi pekne sám sebe za zodpovedané otázky. Chceš ešte niečo dodať?

Posielajte výzvy! :)

 

HK Pekac Žilina - manažér pekac94

Tak sa nám predstav. Všetko, čo nám chceš o sebe povedať a s čím sa chceš zdôveriť.

Takže, volám sa Jano a mám 16 rokov. Študujem na Gymnáziu v Žiline už 2. ročník. Som športový človek, ktorý si zahrá každý šport od bownlingu až po futbal. Medzi moje záujmy patrí aj práca s PC, ktorému by som sa chcel v budúcnosti venovať.

Ako vznikol tvoj nick?

94 - rok narodenia, pekac ma napadlo v tej chvíli, keď som sa registroval. Chcel som mať niečo originálne.

Priviedla ma k nemu reklama na nejakom webe, už si nepamätám na akom.

Preferuješ niektorý zo športov tu na PPM? Ak hráš len hokej, prečo si sa neprihlásil na futbal (prestal hrať)?

Hneď po registrácii som si založil aj hokejový i futbalový klub, keďže oba športy ma bavia a sledujem ich.

Aké máš ciele v najbližšej sezóne v hokeji a aké vo futbale? A čo hokejová ŽML?

V hokeji by som chcel dosiahnuť minimálne taký úspech ako minulú sezónu, t.j. finále play-off a následne baráž o IV. ligu. Myslím si, že na to mám dobrý káder. Túto sezónu sa naša liga oslabila, takže cesta bude ľahšia.
ŽML, ehm..., aj keď môj tím patrí medzi najslabšie, nechcem skončiť medzi poslednými troma. Mám sa ešte čo učiť v tejto hre a v ŽML nadobudnem nejaké skúsenosti.
Vo futbale chcem skončiť v prvej desiatke. Viem, je to skromný cieľ, ale keď sa pozriem na kvalitu našej ligy a môj káder, tak to tak vychádza. Plánujem nakúpiť ešte nejakých útočníkov, pretože práve tam mám slabinu.

Je niečo, čo ti na PPM vadí, alebo čo by si zmenil?

Je veľa vecí, ktoré treba vylepšiť, ale hra ma baví a to je to najhlavnejšie.

Chcel by si, aby sa spustil ešte niektorý šport tu na PPM, alebo ti stačí to, čo je?

Dal som si prihlášky na hádzanú a volejbal, budem rád ak sa tieto športy čo najskôr spustia.

Venuješ sa niektorému športu aktívne alebo pasívne?

Venoval som sa kedysi florbalu, futbal aj hokej si zahrám na ihrisku s kamarátmi, teda rekreačne. Samozrejme, oba tieto športy sledujem aj pasívne.

Tak ďakujem veľmi pekne za zodpovedané otázky. Chceš ešte niečo dodať?

Nech sa každému splnia všetky jeho sny v PPM a nech sa vám ŽML vydarí organizačne. :)

 

Žilina Sharks - manažér DavidZA

 

Tak sa nám predstav. Všetko, čo nám chceš o sebe povedať a s čím sa chceš zdôveriť.

Ahojte.Volám sa Dávid, ako to už napovedá môj nick. Mám 25 rokov a som zo Žiliny, hoci momentálne som "priženený" na predkysucie do Vrania :DDD. Pracujem v realitke, predávam autodiely, tvárim sa, že robím na časomiere MsHK Žilina, rozhodne sa nenudím. Záujmy...Hm...moja polovička, nejaký ten pasívny šport, PPM, knihy, hudba...To je asi tak všetko :DDD.

Ako vznikol tvoj nick?

Môj nick je light..David som ja a ZA je moje mesto...čiste DavidZA je čisto logické spojenie, aspoň pre mňa :DDD. Všade, kde nájdete DavidZA, alebo DavidSKZA, tak to som ja:DDD.

Ani netuším..Vážne neviem...Je to dávno..:DD

Preferuješ niektorý zo športov tu na PPM? Ak hráš len hokej, prečo si sa neprihlásil na futbal (prestal hrať)?

Hokej, futbal len tak okrajovo...:D

Aké máš ciele v najbližšej sezóne v hokeji a aké vo futbale? A čo hokejová ŽML?

V hokeji postúpiť do IV.ligy a vo futbale možno tiež :DDD. V ŽML bolo mojím cieľom poraziť HC SUDKOVIA, čo sa mi dnes aj podarilo, spokojnosť nadovšetko :DDD.

Je niečo, čo ti na PPM vadí, alebo čo by si zmenil?

Ani nie, len pri tom musím aj trošku premýšlať, a to sa mi občas nedarí :DDD.

Chcel by si, aby sa spustil ešte niektorý šport tu na PPM, alebo ti stačí to, čo je?

Formula 1. Ja som maník cez autá, formulky to je moje :DDD.

Venuješ sa niektorému športu aktívne alebo pasívne?

Ja všetko len pasívne...Okrem golfu pozerám asi všetko...tak nie,ani gymnastiku nemusím :DDD.

Tak ďakujem veľmi pekne za zodpovedané otázky. Chceš ešte niečo dodať?

Jasné...Živého mňa a moje tímy nedostanete :DDDD. Ale nie...Želám veľa úspechov...Je to hra, a tak to treba aj brať :D.

 

 

A cenu za najvyššý počet smajlíkov vyhráva.... DavidZA! :)