Rozhovory 2. časť

27.02.2011 17:43

Tak a máme tu ďalšie kolo rozhovorov a ďalších troch manažérov. Tentokrát otázky zodpovedali Elbik, iolejniki a claudia9.

 

HC Tatran Snehuliaci - manažér Elbik

Tak sa nám predstav. Všetko, čo nám chceš o sebe povedať a s čím sa chceš zdôveriť.

Takže volám sa Jakub, mám 17 rokov (mal som 1. februára) a momentálne som študentom Septimy na osemročnom gymnáziu. Mottá mám dve: " Bavte sa hrou." a Ťažko na cvičisku, ľahko na bojisku. "

Ako vznikol tvoj nick?

veľmi netradične .. ako malý chalan ešte som mal len 6 rokov som sa presťahoval v rámci Martina na sídlisko zvané Záturčie .. nikoho som nepoznal išiel som raz von len tak si zakopať a zrazu sa mi prihovorili asi traja chalani či si nejdem s nimi zahrať .. práve vtedy som mal na sebe dres Giovanniho Elbera z Bayernu Mníchov .. chalani ma tak volali už od toho ako som ich spoznal .. dnes ma však volajú skôr Elbik alebo Elbo .. preto teda takýto nick

Ako si sa k PPM dostal?

bude to znieť zaujímavo ale cez webovú stránku MHC Martin

Preferuješ niektorý zo športov tu na PPM? Ak hráš len hokej, prečo si sa neprihlásil na futbal (prestal hrať)?

hrám obidva snažím sa makať v nich rovnako

Aké máš ciele v najbližšej sezóne v hokeji a aké vo futbale? A čo hokejová ŽML?

V hokeji jednoznačne chcem postúpiť a vo futbale sa chcem zachrániť v 1.lige

Je niečo, čo ti na PPM vadí, alebo čo by si zmenil?

zatiaľ som spokojný

Chcel by si, aby sa spustil ešte niektorý šport tu na PPM, alebo ti stačí to, čo je?

no stačí mi to veď predsa len času bude čoraz menej a menej a manažovať 3 tímy naraz bude superťažké keďže vykonávam aj funkciu Helpera .. veľmi sa však teším na Hádzanú

Venuješ sa niektorému športu aktívne alebo pasívne?

áno .. futbalový talent mi Pán Boh nadelil a keby som sa neučil tak dobre ako som sa učil v 4.triede tak moej kroky by pravdepodobne zablúdili na niektorú športovú školu .. futbal hrávam už 7 rokov aktívne

Doplňujúca otázka pre členov PPM tímu: Ako si sa k tejto funkcii dostal, čo to obnáša? Baví ťa to? :)

dostal som sa sem cez Blackrosesa ktorý hľadal nových mladých ľudí ako pomocníkov .. napísal som mu dal mi krátky testík a prijal ma .. áno funkcia ma baví aj keď je časovo veľmi náročná

Tak ďakujem veľmi pekne za zodpovedané otázky. Chceš ešte niečo dodať?

Zelená je tráva, futbal to je hra .. :)

 

ŽILINA - SOLINKY - manažér iolejniki

Tak sa nám predstav. Všetko, čo nám chceš o sebe povedať a s čím sa chceš zdôveriť.

Ahojte Žilinčania, volám sa Igor Olejník, narodil som sa v roku 1967 v Spišskej Novej Vsi a v roku 1968 sme sa presťahovali do ŽILINY. Býval som na Hlinách 8, Bánovej a momentálne na Solinkách s manželkou a tromi dcérami. Žijem si ako pán kráľ v rozprávke s tromi dcérami ale niekedy si spievam štyri kozy piaty cap :-))). Pracujem ako skladník vo Verexe (veľkoobchod s elektroinštalačným materiálom) a ako člen časomiery MsHK Žilina. Moje koníčky: hokej (Žilina, Slovensko) a najviac času mi zaberie momentálne asi počítač.

Ako vznikol tvoj nick?

Kombinácia mena a priezviska.

Ako si sa k PPM dostal?

Hral som Hockey Arenu (hrám ďalej) a začínal PPM ale moc sa mi do toho nechcelo, aby sa mi to neplietlo ale na odporúčanie sudeku aby som to skúsil som začal a nebanujem!

Preferuješ niektorý zo športov tu na PPM? Ak hráš len hokej, prečo si sa neprihlásil na futbal (prestal hrať)?

Podobná odpoveď ako tá predtým, že som sa hneď nepustil do futbalu, ale až po odporúčaní od sudeku hrám už obidve hry.

Aké máš ciele v najbližšej sezóne v hokeji a aké vo futbale? A čo hokejová ŽML?

V hokeji - prvá štvorka a potom sa uvidí čo bude v playoff a vylepšiť zázemie. Vo futbale je to horšie, tam by som bol spokojný aj s prvou polovicou tabuľky. A ŽML? Tak tam sú už mužstvá iného kalibru, tam ma poteší každé jedno víťazstvo! :)

Je niečo, čo ti na PPM vadí, alebo čo by si zmenil?

Ani nie, je to všetko OK, keď teraz v hokeji pridali novinky treba sa naučiť s nimi pracovať a využiť ich naplno.

Chcel by si, aby sa spustil ešte niektorý šport tu na PPM, alebo ti stačí to, čo je?

Asi stačí, ale keby niečo nové spustili asi by som sa neubránil a vyskúšal.

Venuješ sa niektorému športu aktívne alebo pasívne?

Aktívne v mladosti basketbal za Váhostav Žilina ale teraz už len pasívne všetky športy.

Tak ďakujem veľmi pekne za zodpovedané otázky. Chceš ešte niečo dodať?

Na záver by som Vám všetkým chcel popriať všetko dobré, nech sa Vám všetko darí tak ako si to prajete či už v osobnom živote, práci alebo pri počítači! V PPM nech vyhrávate všetky zápasy okrem tých proti ŽILINA - SOLINKY, veď je to len hra a niekedy nestačí sa len zúčastniť ale všetci chcú byť najlepší. Držím palce. Verím, že sa nám podarí niejaké spoločné stretko. Ahojte.

 

FC RTeplicovo Žilina - manažérka claudia9

 

Tak sa nám predstav. Všetko, čo nám chceš o sebe povedať a s čím sa chceš zdôveriť.

Zdravim vas :D Volam sa Klaudia ale to ste si uz asi vsetci vsimli :D Som z Rajeckych Teplic ale momentalne byvam v prilahlej dedinke :D Studujem na Obchodnej skole v Žiline mimochom neodporucam..najhorsia skola v okoli...a to myslim smrtelne vazne..Milujem futbal,fandim FC Liverpoolu a samozremjme Mšk Žiline ;) zboznujem tenis,F1,karamelovu cokoladu,rada si zahram bedminton a volleyball,cez leto si rada zabeham :D Ak by chcel este niekto nieco vediet staci sa mi ozvat na FB stranke..moje meno je Klaudia Dávidíková (Debora Jang).
Moje Motto:Nikto mi nekazal narodiť sa tak mi nekazte ako mam zit!

Ako vznikol tvoj nick?

ako vznikol moj nick? jednoducho,moje meno v spojeni s mojim najoblubenejsim cislom 9 ;)

Ako si sa k PPM dostala?

chatovala som na pokeci v miestnosti FUTBAL,kde sa obvykle nachadzam ked som prihlasena na pokeci...nudila som sa a zrazu citam na ploche o ppmku..tak som sa regla ;) najskor ma to nebavilo,pretoze som sa v nicom nevyznala ale casom som sa do toho nejako dostala a zacalo ma to bavit :D

Preferuješ niektorý zo športov tu na PPM?

jasne :D PREFERUJEM samozrejme FUTBAL....hokej nemam rada a predsa ho hram :D zaujimave co? :D

Aké máš ciele v najbližšej sezóne v hokeji a aké vo futbale? A čo hokejová ŽML?

aspon to 3.miesto v lige co nie je az take realne kedze mam dobrych superov :D a co hokejova ŽML?? :D povedzme si na rovinu :D nemam sancu...skoncim posledna to je uz iste ale hlavne ze som sa zucastnila :D

Je niečo, čo ti na PPM vadí, alebo čo by si zmenila?

v poslednom case mi dost vadia reklamy....su uz uplne vsade :/

(na to odporúčam plugin Adblock plus do Mozilly, odstráni reklamy, pozn. red)

Chcela by si, aby sa spustil ešte niektorý šport tu na PPM, alebo ti stačí to, čo je?

chcem aby sa spustila F1 ;)

Venuješ sa niektorému športu aktívne alebo pasívne?

Aktivne-bedminton,volleybal,behanie ;) a pasivne- hlavne FUTBAL,F1 a tenis ;) niekedy si aj hokej pozriem :D

Tak ďakujem veľmi pekne za zodpovedané otázky. Chceš ešte niečo dodať?

MIER s vami :D:D:D

 

Ešte raz chcem všetkým pekne poďakovať za zodpovedanie otázok.